GYIK

Mi az a székhuzat?

Fedezze fel történetünket weboldalunkon.

Hogyan léphet kapcsolatba velünk?

Könnyen felveheti velünk a kapcsolatot a képernyő jobb alsó sarkában található kis csevegőbuborék segítségével, vagy töltse ki kapcsolatfelvételi űrlapunkat. Megígérjük, hogy 24–48 órán belül válaszolunk.

Az Ön rendelései

Mennyi ideig tart a rendelésem kézhezvétele?

1-2 hétre van szükségünk a rendelés feldolgozásához, a termékek legyártásához és az ingyenes szállítás megszervezéséhez. Arra törekszünk, hogy csomagja a lehető leggyorsabban eljusson Önhöz anélkül, hogy a termékeink minőségét veszélyeztetnénk.

Nyomon követhetem a rendelésemet?

Természetesen! Megrendelése nyomon követése érdekében e-mailben kapcsolatba léphet velünk.

A nyomon követés szerint a csomagomat kézbesítették, de nem kaptam semmit. Ez normális?

Ne aggódjon, ez akkor fordulhat elő, ha több terméket rendelt. A raktárkészlettől és a szállítási raktáraktól függően néha külön küldik a termékeket. A többi cikket a következő napokban kapja meg.

Mennyibe kerül a szállítás, és hova szállít?

Cikkeinket díjmentesen szállítjuk világszerte, a francia tengerentúli területek kivételével. A szállítási többletköltséget a következő területekre kérik: Guyana, Guadeloupe, Réunion, Martinique, Mayotte, Új-Kaledónia, Saint-Barthélemy, Saint-Pierre-et-Miquelon, Saint-Martin, Wallis-et-Futuna, Polinézia francia .

Mit tegyek, ha egy tétel hiányzik a rendelésemből?

Ha több terméket rendelt, előfordulhat, hogy azokat külön küldték el. Ha észreveszi, hogy egy tétel hiányzik, ne aggódjon, a csomag hamarosan megérkezik.

Nem kaptam meg a rendelésem

Ha problémái vannak a rendelésével, 100%-ban biztonságos szállításunkkal megoldjuk a vitákat. Mindent személyesen intézünk, és megígérjük, hogy költségünkre azonnal küldünk egy új csomagot.

Nem Európában élek

A Franciaország tengerentúli területére történő szállítások a megrendelés napjától számítva egy hónapig is eltarthatnak, amíg pénzügyileg elérhetőek maradnak az Ön számára.

A rendelés törlése és visszaküldése

Módosíthatom vagy törölhetem a rendelésemet?

Módosíthatja megrendelését mindaddig, amíg az nincs "feldolgozás alatt". Ha a megrendelés már előkészítés alatt áll, a vételár 40%-ának megfelelő lemondási díjat számítunk fel.

Visszaküldhetek egy terméket?

Csak akkor tudjuk elfogadni a termék visszaküldését, ha annak bizonyított hibája van. Ha bármilyen gyártási hibát észlel, küldje el nekünk a kérdéses termékről fényképet (lehetőleg eredeti csomagolásában), valamint rendelési számát. A visszaküldéshez a terméknek használaton kívülinek és az átvételkori állapotnak kell lennie.

Biztonság és fizetés

Mely fizetési módokat fogadja el?

Csak biztonságos fizetési módokat kínálunk, például betéti és hitelkártyákat, valamint online fizetési szolgáltatásokat, mint például a PayPal és a Stripe.

Vegyes kérdések

Hogyan rendelhetek terméket?

Termékeinket egyszerűen megrendelheti az alábbi egyszerű lépések végrehajtásával: válassza ki a kívánt termékeket, helyezze a kosárba, majd a képernyő jobb felső sarkában található kosár ikonra kattintva véglegesítse vásárlását. A folyamat még gyorsabbá és egyszerűbbé tétele érdekében fiókot is létrehozhat.

Tömeges megrendelést szeretnék

Ha tömeges rendelést szeretne leadni, további információért írjon nekünk e-mailt ügyfélszolgálatunkhoz.

Kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk, ha további kérdései vagy aggályai vannak. Mindig készen állunk a segítségére és minden kérdésére válaszolunk.