Mi az a székhuzat?
Fedezze fel történetünket weboldalunkon.
Hogyan léphet kapcsolatba velünk?
Könnyen felveheti velünk a kapcsolatot a képernyő jobb alsó sarkában található kis csevegőbuborék segítségével, vagy töltse ki kapcsolatfelvételi űrlapunkat. Megígérjük, hogy 24–48 órán belül válaszolunk.
Mennyi ideig tart a rendelésem kézhezvétele?
1-2 hétre van szükségünk a rendelés feldolgozásához, a termékek legyártásához és az ingyenes szállítás megszervezéséhez. Arra törekszünk, hogy csomagja a lehető leggyorsabban eljusson Önhöz anélkül, hogy a termékeink minőségét veszélyeztetnénk.
Nyomon követhetem a rendelésemet?
Természetesen! Megrendelése nyomon követése érdekében e-mailben kapcsolatba léphet velünk.
A nyomon követés szerint a csomagomat kézbesítették, de nem kaptam semmit. Ez normális?
Ne aggódjon, ez akkor fordulhat elő, ha több terméket rendelt. A raktárkészlettől és a szállítási raktáraktól függően néha külön küldik a termékeket. A többi cikket a következő napokban kapja meg.
Mennyibe kerül a szállítás, és hova szállít?
Cikkeinket díjmentesen szállítjuk világszerte, a francia tengerentúli területek kivételével. A szállítási többletköltséget a következő területekre kérik: Guyana, Guadeloupe, Réunion, Martinique, Mayotte, Új-Kaledónia, Saint-Barthélemy, Saint-Pierre-et-Miquelon, Saint-Martin, Wallis-et-Futuna, Polinézia francia .
Mit tegyek, ha egy tétel hiányzik a rendelésemből?
Ha több terméket rendelt, előfordulhat, hogy azokat külön küldték el. Ha észreveszi, hogy egy tétel hiányzik, ne aggódjon, a csomag hamarosan megérkezik.
Nem kaptam meg a rendelésem
Ha problémái vannak a rendelésével, 100%-ban biztonságos szállításunkkal megoldjuk a vitákat. Mindent személyesen intézünk, és megígérjük, hogy költségünkre azonnal küldünk egy új csomagot.
Nem Európában élek
A Franciaország tengerentúli területére történő szállítások a megrendelés napjától számítva egy hónapig is eltarthatnak, amíg pénzügyileg elérhetőek maradnak az Ön számára.
Módosíthatom vagy törölhetem a rendelésemet?
Módosíthatja megrendelését mindaddig, amíg az nincs "feldolgozás alatt". Ha a megrendelés már előkészítés alatt áll, a vételár 40%-ának megfelelő lemondási díjat számítunk fel.
Visszaküldhetek egy terméket?
Csak akkor tudjuk elfogadni a termék visszaküldését, ha annak bizonyított hibája van. Ha bármilyen gyártási hibát észlel, küldje el nekünk a kérdéses termékről fényképet (lehetőleg eredeti csomagolásában), valamint rendelési számát. A visszaküldéshez a terméknek használaton kívülinek és az átvételkori állapotnak kell lennie.
Mely fizetési módokat fogadja el?
Csak biztonságos fizetési módokat kínálunk, például betéti és hitelkártyákat, valamint online fizetési szolgáltatásokat, mint például a PayPal és a Stripe.
Hogyan rendelhetek terméket?
Termékeinket egyszerűen megrendelheti az alábbi egyszerű lépések végrehajtásával: válassza ki a kívánt termékeket, helyezze a kosárba, majd a képernyő jobb felső sarkában található kosár ikonra kattintva véglegesítse vásárlását. A folyamat még gyorsabbá és egyszerűbbé tétele érdekében fiókot is létrehozhat.
Tömeges megrendelést szeretnék
Ha tömeges rendelést szeretne leadni, további információért írjon nekünk e-mailt ügyfélszolgálatunkhoz.
Kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk, ha további kérdései vagy aggályai vannak. Mindig készen állunk a segítségére és minden kérdésére válaszolunk.